دانلود آهنگ جدید مرتضی تقی زاده

دانلود آهنگ جدید مرتضی تقی زاده به نام " حسرت "

البته با کمی تأخیر

چون به خاطر مشکلاتی نتونستم وب رو بروز کنم برای همین دیر شد.

دانلود آهنگ حسرت به حجم 4.7 مگابایت




نظرات شما عزیزان:

دلتنگ
ساعت12:47---17 بهمن 1393
یه سوال پرسیدم جوابش بله یا نه بود میتونستین جواب ندین نه اینکه دیگه دعوا و توهین کنین رفتارتون اصلن خوب نیست شایدم من.......به هر حال خوشحال شدم که اقا مرتضی دارن شناخته میشن یاعلی..
پاسخ:من نه توهین کردم و نه دعوا......بعدشم این برای بار سوم بود که ازم پرسیده بودن و به همین خاطر خواستم جواب کاملی داده باشم تا دیگر پرسیده نشود..........باشه رفتارم درست نیست اصلا من بد......راحت شدید؟ کاش میتونستم نظرات توهین آمیزی که برام گذاشتین رو تأیید کنم.......دس مریضا خوب همشهریتون رو تخریب کردید........


دلتنگ
ساعت20:30---16 بهمن 1393
اقا مرتضی خبر دارن که براشون وب باز کردین
پاسخ:نگاهی به آرشیو وبلاگ بیندازید بعد......این وبلاگ یک سال و خورده ای است که ایجاد شده و ربطی به کسی یا هرچیزی که فکر بکنید نداره.......آقا مرتضی هم دوست و همشهری بزرگوار بنده هستن که منم برای خودم وظیفه دونستم تا اثرهای ایشون را هم در وبلاگ قرار دهم........درضمن این وب در شأن و شخصیت دوست عزیزم نیست.......ان شاءالله در آینده با همکاری ایشون وبگاهی ایجاد خواهد شد........." نمیدانم این سوالات کارآگاهی تا کی ادامه خواهد داشت؟! "


mahdiyeh
ساعت19:13---16 بهمن 1393
افتخاریه برا شهرمون ایشالاکه موفق شن در سایه حق........امین
پاسخ:ان شاءالله.........


مهدیه
ساعت10:36---15 بهمن 1393
خوبه البته خیلییییییییییی...........
پاسخ:ممنون از حضورتون........


تنها
ساعت12:35---8 بهمن 1393
مثل همیشه عااااااااااااااااااالی بود.............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 8 / 11 / 1393برچسب:دانلود آهنگ جدید مرتضی تقی زاده, | | نويسنده : ساده دل |